.

czwartek, 30 sierpnia 2012

ZAWIJANE ZRAZY WOŁOWE

Tradycyjne potrawy zawsze roztaczają taki piękny zapach w całym domu... Zrazy to zdecydowanie smak mojego dzieciństwa.
Zawsze miałam opory przed przygotowywaniem dań z wołowiny, ale dodatek musztardy sprawia, że mięso będzie mięciutkie, rozpływające się w ustach.
          A jakie są wasze metody na miękką wołowinę?

Zapraszam także na film :)



12 roladek:
  • 3 szklanki rosołu
  • mąka do obtaczania
  • 3 płaty mięsa wołowego
  • duża cebula
  • 3 ogórki kiszone
  • musztarda np. Kamis rosyjska
  • słodka papryka w proszku
  • pieprz
Cienko rozbijam mięso, dzielę na 12 kawałków.
Wierzch każdego smaruję warstwą musztardy ( nie ma co żałować ).
Na to kładę paski cebuli i ogórka.
Zawijam i spinam 2 wykałaczkami.
Obtaczam w mące. Smażę z obu stron.
Przekładam do garnka. Zalewam rosołem, dodaję pozostałe ogórki, cebulę oraz przyprawy.
Duszę pod przykrywką 1,5 godziny.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moja zrobiła zrazy z Pani strony i to była najsmaczniejsza rzecz z wołowiny jaką jadłem w życiu! Mięso smaczne, kruche i pożywne!
Polecam jako danie dla prawdziwego faceta:)

Kuchnia z Jajem pisze...

Dziękuję bardzo! Cieszę się niezmiernie! :) pozdrawiam:)

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India