.

piątek, 17 sierpnia 2012

JAK ODNOWIĆ SZAFKI KUCHENNE?

Czas na zmiany! Miałam ochotę ożywić starą kuchnię, wprowadzić więcej światła. Często tu przebywam, więc nudne szafki i brzydki stół  postanowiłam odnowić za pomocą okleiny z Castoramy. Najtrudniej było okleić stół, bo ma dosyć dużą powierzchnię i ciągle robiły się bąbelki powietrza. Z szafkami poszło już gładko bo nabrałam wprawy. Ręce zmęczone, ale za to jaka satysfakcja! Poniżej mała fotoleracja :) A Wy jakie macie sposoby na odnawianie wysłużonych szafek?

W TRAKCIE
STÓŁ PRZED
I PO
SZAFKI CZEKAJĄ NA SWOJĄ KOLEJ

3 komentarze:

oEfCe pisze...

Minus okleiny w kuchni jest taki, ze pod wplywem wilgoci i wysokuch temperatur moze odchodzic... Aczkolwiek jest to dobre rozwiazanie "tymczasowe". Na stol lepiej wybierac mniej wzorzyste okleiny, gdyz z czasem wzor sie moze zetrzec :)

Anonimowy pisze...

Super pomysł na niedrogie odrestaurowanie kuchni! Stół wygląda świetnie! Szkoda, że mój ma nierówności. Muszę się bawić w szlifowanie starej powierzchni i malowanie. Chyba, że macie jakiś inny pomysł. Nie pytajcie z jakiego on jest tworzywa bo nie wiem, kupiliśmy go wraz z mieszkaniem :) Wygląda na drewnopodobny, pomalowany na czarno -buuuuuuuuuuu... :)

Kuchnia z Jajem pisze...

Dzięki:) i powodzenia w walce z Twoim stołem:)

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India