.

środa, 22 sierpnia 2012

KURCZAK W SOSIE SOJOWYM Z POMARAŃCZAMI I CUKINIA

Ten obiad to prościzna. Ja podałam go z frytkami. Frytki nie były moim pomysłem, myślałam raczej o kaszy kuskus. Dopiero w trakcie okazało się, że wszystko na talerzu jest smażone... Wątroba wytrzyma sporo.  Pomidory nadały lekkości daniu, całe szczęście, że miałam je akurat w lodówce.

  • 2 piersi z kurczaka
  • sos sojowy 
  • pomarańcza
  • cukinia
  • kasza kuskus / zwykła / frytki / chleb
  • 2 pomidory

Kurczaka kroję w kostkę. Zalewam sosem sojowym.
Z pomarańczy wycinam fileciki - wzdłuż żyłek wykrawam nożem cząstki owocu, tak by nie miały skórki.
Dodaję do kurczaka.
Odstawiam na kilka godzin.
Smażę najpierw mięso, na sam koniec dorzucam na patelnię pomarańczę.

Cukinia
By uzyskać taki wzorek jak na zdjęciu obieram warzywo niecałkowicie, w paski około 1,5 cm.
Kroję dosyć cienko - 1cm.
Smażę na rumiano. Doprawiam solą.

Frytki
Kroję ziemniaki w słupki i wrzucam na bardzo gorący olej. Jest odpowiedni, gdy zanurzona frytka wypuszcza ''bąbelki'' i lekko skwierczy.






















0 komentarze:

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India