.

czwartek, 19 lipca 2012

CIASTECZKA FRANCUSKIE Z DŻEMEM

Często dopada mnie ochota na słodkości, ale nie zawsze mam czas, by coś dobrego upichcić. Wtedy sięgam po gotowe ciasto francuskie. Robiłam je będąc na Kaszubach, więc ułożyłam je na talerzyku ozdobionym kaszubskim motywem.

  • opakowanie ciasta francuskiego
  • ulubiony dżem
  • ( 1 jajko, nie trzeba)
Ciasto wykładam z papieru, dzielę go nożem na 12 równych kwadratów. Na środek kładę łyżeczkę dżemu. Składam na pół w trójkąty. Widelcem przyciskam brzegi, by nie otworzyły się podczas pieczenia.
Blachę smaruję masłem. Ciastka smaruję rozkłóconym jajkiem (można to pominąć). Piekę 8-10 minut w 180 stopniach. 






















0 komentarze:

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India