.

poniedziałek, 10 września 2012

SYCYLIJSKA CAPONATA - 'GULASZ' Z BAKŁAŻANA

     W moje ręce wpadły dwa jędrne bakłażany. Długo się zastanawiałam co by tu z nich wyczarować. Ale gdy zobaczyłam puszkę pomidorów, wiedziałam, że na obiad zaserwuję pyszną caponatę. Wychodzi jej dużo, więc to, co zostało z poprzedniego dnia, podałam ze schabowym i ryżem.
      Lubicie kuchnię śródziemnomorską?

  • sok z cytryny
  • cebula
  • 2 bakłażany
  • puszka pomidorów
  • oregano
Bakłażany kroję w kostkę, podlewam sokiem z cytryny, obficie solę. Smażę.
Dodaję cebulkę i oregano. Gdy się zrumieni, dolewam pomidory.
Układam na talerzu naleśniki, układam farsz i składam na pół.

Smaczny wegetariański obiad




















Caponata, mięso i ryż dla głodomorów

1 komentarze:

majkaa pisze...

Fajne jedzonko, chyba jutro skocze po baklazana

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India