.

niedziela, 9 września 2012

NALEŚNIKI

Postanowiłam zamieścić przepis na naleśniki, bo cały czas mam w pamięci znajomego ze studiów, który żywił się wyłącznie zupkami z proszku, a kiedyś wspomniał, że nie potrafi zrobić nawet naleśników. Po prostu mu nie wychodzą. Zazwyczaj robiłam je na oko, ale taka metoda zajmowała mi więcej czasu. W moich naleśnikach wylądował gulasz z bakłażana. A na śniadanie najbardziej smakują mi z powidłami śliwkowymi.
A Wy z czym najbardziej lubicie jeść naleśniki?

  • 1 jajko 
  • szczypta soli
  • 1 szklanka mleka
  • pół szklanki wody
  • 1,5 szklanki mąki pszennej ( typ 650 )
Wszystkie składniki mieszam rózgą lub mikserem.
Pierwszy naleśnik smażę na oleju, na bardzo gorącej patelni.
Kolejne bez tłuszczu, cieniutkie.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India