.

czwartek, 6 września 2012

BATONIKI OWSIANE

Jeśli lubicie batoniki Corny, to jestem pewna, że ten przepis przypadnie Wam do gustu. Batony domowej roboty mają mniej cukru i innych zupełnie niepotrzebnych dodatków, a nie ustępują w smaku tym kupnym. Najbardziej lubię Corny żurawinowe, ale teraz upiekłam batoniki z rodzynkami.
Gdy robiłam zdjęcia, w ręce wpadły mi muszelki. Tęsknicie już za wakacjami? :)

  • 3 szklanki grubych płatków owsianych
  • 5 łyżek cukru / ksylitolu
  • 70 g rodzynek / żurawiny
  • 50 g migdałów
  • 2 jajka
  • ( 2 tabliczki czekolady )
Jajka mieszam z cukrem, tak by się rozpuścił.
Migdały kroję na pół.
Łączę dokładnie wszystkie składniki. 
Układam masę na średniej blaszce, którą wyłożyłam papierem do pieczenia.
Solidnie przyklepuję.
     20 minut, 180 stopni.
Gdy ostygną, kroję i polewam czekoladą, rozpuszczoną w kąpieli wodnej.









































 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

By napisać komentarz wybierz opcję ''Nazwa'' i w okienku wpisz swoje imię:D Zachęcam gorąco!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India